Początek

Witam wszystkich !
Tak , jestem tu nowa. Mam na imię Natalia , ale wymyśliłam sobie taką nazwę iż nie chcę aby ktoś czytał z mojego z klasy no chyba że zaufane mi osoby .Mam 14 i pół lat . Intersuję się modą , tańcem oraz muzyką , można również powiedzieć że wszystkim po trochu. Na swoim blogu będę pisała o wszystkim , o całym moim życiu.Notki również będę się starała dodawać regularnie aczkolwiek nie obiecuję bo wiadomo jak to jest z tymi obowiązkami.Bloga mam 2 raz ..Mam nadzieję że dacie mi trochę motywacji i będziecie czytać moje wypociny będę naprawdę wdzięczna ! ;*. Mam nadzieję że spodoba Wam się mój blog , gdyż chcę go trochę urozmaicić a więc trzymajcie kciuki. Bajuu ;*
http://ask.fm/mamawiezecpieszbitch ---> pytać , lajkować , dawać pomysły na bloga :)



2 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowaniu. I pamiętaj: Nie poddawaj się jeśli Ci coś z nim nie wyjdzie! :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo dziękować :) normalnie dajesz mi motywacje do dalszego pisania + pewnie że luknę :) ;d

    OdpowiedzUsuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3