Happy !

Hi !
Mama odebrała mnie ze szkoły , dzięki czemu byłam happy ! Ta jesień jest piękna , ale i przytłaczająca.Dzięki czemu zawsze o tej porze roku choruję . Przez mój kaszel i katar = zero słuchania na lekcjach i jakiegokolwiek skupienia . Tak to jest z tą chorobą ;< .Mam nadzieję że jakoś się wykuruję i już w w poniedziałek będę po części zdrowa.Niby mam tam jakieś leki , ale na ile one pomogę to nie wiadomo.Mój dzień był dzisiaj dosyć luźny , jak zawsze w piątek.Oczywiście jak zawsze odpały z dziewczynami .No i też nie zabrakło negatywnych ocen jak i pozytywnych . Dzisiaj 2 z biologii ..fuck .Wiem , wiem obiecałam Wam na dzisiaj outfit , ale i tak nie dałam rady . Może jutro coś się pojawi bo robimy z koleżanką projekt i raz że będzie outfit ( być może ) to dwa że na pewno pojawi się tu nasz projekt z chemii , więc będzie mogli go ocenić haha.Trochę Wam uproszę w zdjęciach co dzisiaj robiłam , naprawdę możecie mi wierzyć co do tego bloga mam dużo pomysłów.
Gdy już byłam w domu jadłam sobie jakieś tam fast foody , bo w piąteczek zawsze muszę czymś odreagować i mam wszystko gdzieś.
 Kawa i chrupki zawsze spoko xD

Pewnie każda z blogerek ją  zna :D Lucy <3 Jej bloga muszę czytać codziennie albo oglądać filmiki na yt . Jest jedyną blogerką w swoim rodzaju.Nie czytałam od początku jej bloga więc jakoś muszę nadrabiać i tego piątkowego popołudnia nie mogłam sobie darować i musiałam przeczytać co piszę.
Nie mogę przestać słuchać tego <3
Kwiatkowski lekiem na wszystko <3

Zaraz będę mykać żeby przeczytać 2.cz Pamiętników Wampirów <3 albo obejrzeć ostatnią cześć Zmierzchu ;o właśnie nie wiem co wybrać..ale jednak książka jest na dzisiaj wieczór dla  mnie odpowiednia.





Możliwe że jutro pojawią się dwa posty . OBY . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3