Lektura

Dzisiaj niestety jeden pościk , nie dałam rady ..Nadrobię w piątek.Miałam racje dzisiaj bardzo pracowity dzień , nawet nie zdążyłam się na wszystko pouczyć.Kładąc się spać zamierzam przeczytać lekturę , którą będziemy w poniedziałek omawiać.Szczerze..czytałam 13 stron tego i stwierdzam iż ta lektura jest tragiczna i pierwszy raz chyba na taką trafiłam.Nie chodzi o to że mi się nie chcę czytać , po prostu ten cały tekst  mnie dobił , no bo patrzcie co jest w tym takiego interesującego , że ta cała lektura opowiada o chłopaku , który lubi rysować i pokazuje swoje rysunki w książce . Ciekawe że aż wcale -.- Wiecie może się coś rozkręci , ale nie które koleżanki to czytały i też mówią , że głupie.Jedyne co mnie w tym pociesza to to że ma tylko 60 stron.Rozpisałam się o niej a wy nawet nie wiecie jaki nosi tytuł , więc postanowiłam iść na łatwiznę i dodać tutaj jej zdjęcie . Niby okładka taka przekonująca..
A czy kiedykolwiek czytaliście tą książkę ? Co o niej sądzicie ? 

 Dzisiaj naszła mnie jakaś ochota na zdjęcia , więc sobie kilka porobiłam.




Jeśli macie do mnie jakiekolwiek pytania zapraszam na mojego fejsa :D.Możecie śmiało pytać o co chcecie i doradzać w sprawie bloga albo nawet go u mnie promować , na pewno go przeczytam i zostawię ślad po sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3