Best Christmas songs and movies

Witajcie kochani ! :*

Przepraszam , że dopiero tak późno , ale miałam dużo sprzątania , a tak po za tym to musiałam jechać na mszę za moją babcię , więc czasu było brak aby coś tu naskrobać. Choinka ubrana , posprzątane prawie wszędzie , potrawy przyrządzone w połowie , ale i tak na Wigilię będą tylko sami swoi , więc nie trzeba aż tak na dużo gotować , zwłaszcza że w domu są 4 osoby , w tym jeden niejadek czyli ja ! xd . No dobrze , o mnie to już chyba na tyle . Chciałam Wam tutaj pokazać ' Top 5 ulubionych świątecznych piosenek ' i ' Top 5 ulubionych  świątecznych filmów ' . Jeśli chodzi o te święta , to naprawdę wydaję mi się że co do notek to teraz zaczęłam tryskać pomysłami , bo niby kto nie lubi gadać o świętach i wszystkim co z nimi związane ?










I jak Wam się podobają pioseneczki ? Haha ta ostatnia wymiata.Szczerze powiedziawszy to tak ubustwiam Last Christmas , że dodałam tutaj jedną prawdziwą wersje i dwie przerobione . Wydaję mi się , że jak na Last Christmas to najlepiej zaśpiewała Ariana Grande , nawet trochę lepiej od tej prawdziwej wersji . Czas na filmy !


Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć co to za film xd






Mam nadzieję , że filmy się spodobają i piosenki również . Mogłabym dodać mnóstwo tych filmów lub piosenek , ale nie pamiętam nazwy.Jedno jest pewne! Nie ma świąt bez Kevina ! Coś mi się wydaję że nawet taka strona powstała na facebooku :). 
Jakie są wasze ulubione filmy i piosenki świąteczne ?


1 komentarz:

  1. Moi ulubieńcy to dokładnie Ci których wymieniłaś :) ale 101 dalmatynczykow to raczej nie jest swiateczne ;p

    OdpowiedzUsuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3