Filmy nr.2

Aloha !

Przybywam do Was z nowym postem ! Dotyczący jak mówiłam filmów , które nie dawno oglądałam i oczywiście ich recenzja.Jak obiecałam takiego typu posty będą się pojawiać co miesiąc.Mam też zamiar dodać tutaj post , który bodajże pojawi się w piątek , mianowicie chodzi o to kto jest moim ulubionym wykonawcą i dlaczego.Podczas gdy mnie tu nie było dużo sobie przemyślałam , o tych moich notkach i wszystkiego nie mogę wyjawidz , ale mogę Was niestety zmartwić ponieważ nie będę dodawała tu żadnych filmików , no chyba że w lato.Do rzeczy , a więc przedstawiam Wam filmy , które oglądałam , powiem Wam również czy warto je oglądać czy raczej nie. Zaczynamy ;>

♥- słaby
♥♥ - niezły
 ♥ ♥ ♥ - fajny
♥ ♥ ♥ ♥ - świetny
Niewidzialny(2007r.)
♥ ♥ ♥ ♥
Film jest angielskojęzyczną wersją szwedzkiego thrilleru, który opowiada historię zamordowanego nastolatka. Chłopiec ginie w niewyjaśnionych okolicznościach, a następnego dnia idzie do szkoły i odkrywa, że nikt go nie widzi. Po przeprowadzeniu paru eksperymentów, odkrywa, że jest duchem. Odtąd bezradnie obserwuje policję ścigającą jego mordercę.

Krzyk 3
♥ ♥ ♥ ♥
(oglądałam wszystkie części tego filmu , naprawdę polecam , może jak na horror nie jest fajny , ale adrenalina i emocje towarzyszą cały czas )
Sidney Prescott mieszka pod przybranym nazwiskiem w górskiej wiosce na północy Kalifornii, gdzie pracuje w telefonie zaufania. Tymczasem w Hollywood powstaje film, którego fabuła oparta jest na wydarzeniach z jej życia. Kiedy na planie zdjęciowym następuje seria brutalnych morderstw, a sprawca pozostawia przy zwłokach ofiar fotografię nieżyjącej matki Sidney, dziewczyna podejmuje decyzję o powrocie do rodzinnego miasteczka...

Listy do M
♥ ♥ ♥
rzez lata kobiety wylewały łzy razem z Bridget Jones, zakochiwały się na zabój w Hugh Grancie i śmiały się, nawet kiedy w perspektywie czterech wesel pojawiał się pogrzeb. Teraz czas na film "Listy do M.", w którym pogubieni życiowo bohaterowie odkryją, że to, co ich spotkało, to właśnie miłość! W jeden, wyjątkowy dzień w roku, pięć kobiet i pięciu mężczyzn przekona się, że przed miłością i świętami nie da się uciec. Paweł Małaszyński, Maciej Stuhr, Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Roma Gąsiorowska, Agnieszka Dygant i Katarzyna Zielińska pokażą, jak kochać, w najbardziej romantycznym przeboju tego roku.


Fałszywa dwunastka
♥ ♥ ♥ ♥
Tom Baker (Martin) dostaje ofertę pracy trenera drużyny footballowej w Northwestern University w Chicago. Wraz z żoną Mary (Hunt) przenosi się do dużego miasta. Zmiana miejsca zamieszkania jest wielką zmianą nie tylko dla Toma i Mary, ale przede wszystkim dla ich 12 dzieci. Najmłodsze, bliźniaki Kyle i Nigel, są w wielku przedszkolnym, najstarsza zaś 22-letnia Anne (Perabo) już opuściła rodzinne gniazdko. Oboje z rodziców są bardzo zapracowani i spędzają dużo czasu poza domem. Będą musieli jednak znaleźć nowy sposób wychowywania licznego potomstwa, ale to nie będzie łatwe.


Jak widać to są filmy nie dawno przez ze mnie obejrzane , znowu trafiły mi się mega filmy , które są naprawdę godne obejrzenia.Serdecznie je polecam ! Mam nadzieję że ten pościk komuś się spodobał i ktoś napiszę komentarz . oby :) dziękuję chociaż jednej osobie , że pod wczorajszym postem pojawił się komentarz . Możliwe , że coś jeszcze dzisiaj dodam , a tymczasem idę znowu coś obejrzeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3