Udana niedziela

Dzisiaj chciałam napisać szybko i na temat , ponieważ muszę iść spać bo jutro muszę wcześnie wstać ( w końcu szkoła czeka ) . Ughh..myślałam że już tu nie wejdę , ale jakoś się udało. Byłam sobie dzisiaj w Manu  z rodzinką . Kupiłam sobie 2 rzeczy , które chciałabym tu pokazać . 



rurki marmurkowe  - cropp



beanie (czyt.czapka) - New York




Jak Wam się podobają rzeczy ?
Tak w ogóle to chciałam przeprosić za tak kiepskie zdjęcia , ale tak bardzo chciałam Wam tutaj coś napisać , że nawet sobie nie obrażacie. Zwłaszcza gdy zdobyłam już grupkę dziewczyn czytającą mojego bloga. Dziękuję :*. Kupiłam sobie jeszcze sweterek , ale szczerze..Robiąc zdjęcia na szybko , żadne z nich mi nie wyszło , dlatego też wstawię je jutro :) . 
Ps.Jutro pojawi się też ' tag z pytaniami ' . Dobranoc ;*

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna czapka;-)
    Obserwujemy? Jeśli tak to napisz, a na pewno się odwdzięczę;-)
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3