Inspirujące gwiazdy nr.1

Dzisiaj znowu nic ciekawego się nie działo , tylko to że wreszcie wzięłam się za naukę , ale niestety swoich postanowień noworocznych nawet nie zaczęłam , więc nie wiem czy to kiedykolwiek wypali ;c. No cóż z racji , że już wszystkie lekcje odrobiłam i mam tylko się nauczyć , to gdy znajdę trochę czasu , postaram się zorganizować mój cały dzień , bo on wreszcie musi być poukładany ! . Także jutro napiszę więcej o tej organizacji . 
Jeśli chodzi o temat posta,  to chyba jest on dość jasny, ponieważ będę raz na miesiąc zamieszczała moje 'ulubione gwiazdy' i będę pisała za co je kocham , czym mnie inspirują itp. Jak Wam podoba się taki pomysł ? Dzisiaj będzie tu mowa o gwieździe bardzo utalentowanej , której jestem ogromną fanką , która się świetnie ubiera , chodzi mi tutaj m.in o Cher Lloyd   . Lubicie ją ? Bo ja ją wręcz kocham i tak , powiem śmiało , że mogę uważać się za jej fankę . Wiem o niej prawie wszystko , ponieważ często robię tak że jak inspiruję mnie jakaś gwiazda , to od razu wyszukuję ją necie i czytam o niej przez 2 h. Tak też było zCher . A teraz kilka fotek xD 









Nie jest ona aż tak bardzo sławna , więc może dlatego nie wszyscy ją znają . Dlatego też , dodam o niej krótką informację (możliwe że w ten sposób przypomnicie sobie co nie co o niej ) : Cher Lloyd (ur. 28 lipca 1993 w Malvern) – angielska piosenkarka i autorka tekstów, która zyskała sukces dzięki udziale w siódmej edycji brytyjskiego programu telewizyjnego The X Factor. Jej pierwszy singel "Swagger Jagger" zadebiutował na 1 miejscu UK Singles Chart.

Ok już wiecie o niej parę informacji oraz jak wygląda , to teraz ja coś napiszę od siebie . Czemu ją lubię ? Hmm..lubię ją dlatego jaka jest dobra , życzliwa , miła i wesoła . Co najbardziej w niej cenie . Lubię bardzo też jej styl i dlatego też z tym mnie inspiruje , ogólnie piosenki też ma świetne i to wszystkie , dla jej piosenki są w jakiś sposób wyjątkowe. Widać że ona na pewno od nikogo nie kopiuję i jest sobą , ma swój styl , swoją muzę i jest git :D . Jeśli wy też jesteście jej fankami to zapewne wiecie , że lubi ona robić dziwne rzeczy jak i zarazem śmieszne. Z pewnej strony , którą za chwilkę podam , wiem że Lloyd nigdy nie odmawia wspólnej fotki czy też autografu z fanami . Jeju ile by dała <3 . Jak widać po zdjęciach , Cher wydaję dużo na ciuchy , w końcu może sobie na to pozwolić , ale moim zdaniem pięniądzę nią do końca nie zawładnęły jak innymi ' gwiazdkami ' i nie odbija jej na punkcie kasy , np. dlatego że ma chłopaka który jest fryzjerem i za pewne dużo nie zarabia , ale jak widać jej to nie obchodzi ile zarabia i słusznie . 


Mojej opinii to chyba na tyle , dodam jeszcze jej piosenki które najbardziej lubię :) A tu macie link do strony , gdzie jest wszystko o niej napisanie ( szczegółowo , aż 40 ciekawostek o niej ) : http://brat-queen.blog.onet.pl/2012/04/04/ciekawostki/  , http://brat-queen.blog.onet.pl/2012/04/13/ciekawostki-cz-2/  






Ps.Nie chce Was zanudzać moją bardzo tematyczna notką , więc Wasze blogi wypromuję następnym razem.
 Dobranoc ;*

19 komentarzy:

  1. Super blog ♥
    Obserwuje.
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł z tymi postami. :D
    Znam Cher tylko jedną piosenkę i faktycznie jest ona bardzo ładna. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;* / No dokładnie , jeśli znasz tylko jedną jej piosenkę , to powinnaś posłuchać więcej :D

      Usuń
  3. jest świetna :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog
    OBSERWUJE
    http://dnikamikadze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez tak, mam postanowienie wziasc sie za nauke, a nie jak nie moge:D
    Uwielbiam Cher, super blog! :):) Obserwuje ((: *

    OdpowiedzUsuń
  6. oj bardzo dobrze znamy Cher ;)
    świetny pomysł na notkę ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ją <3

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog jest niesamowity (naprawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów
    (u nas zawsze obserwacja za obserwacje)
    aloohaparadise.blogspot.com
    just-click-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na notkę! Podoba mi się i chyba podbiorę pomysł ;D A co do Cher to bardzo ją lubię <3 M świetny głos, piosenki są zajebiste no i jest przeurocza! ♥
    PS Podoba mi się wygląd Twojego bloga, a notki są coraz bardziej ciekawsze ;) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam kto to jest,o nie oglądam tych żadnych X-Factorów ani Mam Talent,ale piosenkę kojarzę.

    http://zirytowany-pingwin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nigdy o niej nie słyszałam...Ale zaraz nadrobie braki bo naprawdę wygląda na ciekawą osobę! Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej pory niezbyt interesowałam się Cher, ale tą notką zaciekawiłaś mnie jej postacią ^^ Zapraszam na mojego bloga: http://nataliebunny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ją lubię :)
    +wyłącz weryfikację obrazkową :)

    Obserwuje licząc na rewanżyk :) (jako Ewelblog andvlog )
    blog : http://ew-ewel.blogspot.com/
    Wykonuję Designy blogów : http://ew-ewel.blogspot.com/p/design.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm..bardzo chciałabym wyłączyć tą głupią weryfikacje , ale nawet nie wiem jak ;c . Pewnie , też zaobserwuję :D . O , to może w przyszłości się do cb zgłoszę na design ;p

      Usuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3