Witajcie kochani :* Przychodzę do Was z nie co krótkim postem, ponieważ przez naukę nie mam czasu napisać i tym bardziej  zajrzeć na Wasze blogi.Jednakże cieszę się, że mnie nie opuszczacie i wiem że mam małą garstkę osób, którzy czytają mojego bloga z czego bardzo się cieszę , bo przecież trzeba cieszyć się z małych rzeczy.Co do szkoły to brak słów , tzn. jest ok, tylko ta nauka mnie przeraża - codziennie coś i tak siedzę od 16 do 20 . Dzisiaj na wychowawczej była u nas pani pedagog i co się okazało to przyszła po to, aby sprawdzić dlaczego się nie uczymy. Zapytała z 6 osób i pytała się ile czasu zajmuję nam naukę i odrabianie lekcji. A oni na to że nie cała godzina , a te osoby które to powiedziały dobrze się uczą i aż się zdziwiłam jak to jest możliwe.Haha , ja siedząc w lekcjach 3-4 h , widzę mało rezultatów, a oni potrafią się nauczyć w tak krótkim czasie tylu rzeczy * nic tylko się zamienić się z tą osobą*.Przy ostatnim poście, widziałam że w komentarzu jakaś dziewczyna prosiła abym dodała recenzję filmu, więc jakoś na dniach powinna być . Podobają Wam się takie recenzje ? 


Piosenki, które górują u mnie na liście 'najczęściej słuchanych'





Wy też się tak szybko uczycie, czy jednak potrzebujecie więcej czasu ? Ja zdecydowanie to drugie.

xoxo Natalie ( ; 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3