Codzienność

Hej ! :*
Matematyka to zło ! 
(to tak na sam początek )
Ehh..wgl. nie mogę się do niej przekonać no ;<. A tym czasem mija nam już miesiąc nauki..Aż się dziwie , że to tak szybko :o ale mam nadzieje że do ferii , szybko czas zleci i będę mogła odespać te dni. Dzisiaj u mnie nie działo się nic ciekawego 'codzienność' mnie dobija . Cały czas nauka i nic po za tym . Zero wolnego czasu. Trzeba ogarnąć jeszcze chemię , bo jutro kartkówka i majzę iii wszystko po kolei.A  wracając do tej matematyki to naprawdę nie radzę sobie z nią a w dodatku uczy nas taka babka i tak przy okazji to nasza wychowawczyni , która nie umie tłumaczyć .Już lepiej rozumiem gdy tłumaczą mi koleżanki niż taka pani , która np. zrobi z nami 3 zadania , a 15 pozadaję do domu. A potem jeszcze mówią że się nie uczymy no żenada jakaś -.- lol mi ich i tego całego systemu nauczania , który jest gówno wart ! Kto ze mną protestuję hęę ? Bo ja mam ochotę już ponaftykać tym nauczycielom , no ale co potem wstawią Ci uwagę i tak to właśnie oni załatwiają sprawę ..A wy z jakim przedmiotem sobie nie radzicie ?

Dzisiaj niestety nie mam żadnego zdjęcia za co bardzo przepraszam.Oczywiście na moim blogu pojawiać się będzie dużo fot . Moich i nie tylko.Hmm..jeśli macie jakieś problemy lub macie jakieś pomysły na mojego bloga zapraszam na ask'a : http://ask.fm/mamawiezecpieszbitch  lub w komentarzach.Postaram się też regularnie dodawać posty jak tylko to będzie możliwe. A co byście powiedzieli aby w następnej notce pojawiło się coś typu 'must have'. Mam dużą wenę co do tego bloga , ale nie wiem czy będę miała czas to wszystko zrealizować . Papatki <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3