Niezwykłe inspiracje

Elo ;*
Chciałam przeprosić , że nie jestem tutaj regularnie , ale w piątek przyjechał kuzyn żebym popilnowała jego dzieci te dwa dni . Więc musiałam się zgodzić. Raz że ich uwielbiam a dwa że no nie mogłam nie odmówić , gdy obiecywali mi McDonald's hehe xD.Gdy wróciłam do domu , postanowiłam poszperać trochę w necie i znaleźć jakieś 'niezwykłe inspiracje' ( dlatego taki tytuł ) ..Czasami gdy mi się nudzi , szukam sobie różnych pierdół w necie. O to one :




te konversiki mnie urzekły ^^








Mam nadzieję że post się podobał ;) Już mam kilka pomysłów na pozostałe posty i mam nadzieję że się w pełni zrealizują. Tymczasem lecę na 'Plotkarę' . Pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3