Niedziela , Sunday , Sonntag

Hi !

Niedziela..Jak ja nie lubię niedziel , ponieważ to ostatni dzień weekendu i ten dzień jest dla mnie  dniem straconym , iż nie ma co robić.Biorę się w garść i jakoś stąpam po tej rzeczywistości ;).Nie działo się u mnie nic ciekawego jak przystało na niedzielę.Zjadłam sobie jajecznice , potem poszłam bawić się z kotem(nie długo wstawie jego zdj.) i trochę się uczyłam . Zaraz będę jechała do Biedronki ! Jedyna atrakcja dzisiejszego dnia haha. Oglądałam na ATM Rozrywka powtórki ' Pierwszej miłości ' , moim zdaniem to fajny kanał i jeszcze lepszy film.Och , ta moja codzienność. Wiem , notka bezsensu ale chciałam coś wstawić żeby nie było nieregularności . Jutro pewnie wstawie jakieś foty , iż idziemy na galowo i może nawet będzie jakiś outfit.Zobaczymy ! Macie samojebki moich pupili i moją :)

Diana


 Miśka



Możliwe że jeszcze dzisiaj coś wstawię.Raczej będzie to notka o filmach , więc trzymajcie kciuki ! Co myślicie o tym żebyście zadawali mi pytania a ja będę na nie odpowiadała ? Bardzo proszę  odpowiadajcie mi na pytania w komentarzach , bo nie wiem czy podobają Wam się moje pomysły czy też nie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3