Fan , idol , autorytet

Chciałam napisać jeszcze jednego posta , bo stwierdziłam że przez 5 dni nie obecności to się Wam należy.Napiszę tu na temat mojego ulubionego piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego , którego może nie znacie , ponieważ zrobił on karierę nie tak dawno , ale jeszcze przed swoją karierą nagrywał różne covery na youtube i tak za istniał. Oby więcej takich piosenkarzy jak on <3 Kocham Go pod każdym względem <3 ..Oczywiście ma on swoje fanki jak i swoich wrogów , więc jeśli czytacie mojego bloga a  nie lubicie Dawida  , to przepraszam bardzo , ale swojego zdania nie zmienię co do niego.




Jak widać na zdjęciach jest bardzo szalony i wesoły , może też dlatego bardzo go polubiłam. Pierwszy raz zauważyłam go jakoś na asku i teraz regularnie czytam jego odpowiedzi na asku jak i na blogu , którego również prowadzi. Tam właśnie dowiecie się o nim wszystkiego.Ma 17 lat i pochodzi z Gorzowa.Bardzo dużo osób porównuję go do Justina Biebera , ponieważ zaczął on karierę prze internet , nagrywając piosenki , porównują go też za to , że śpiewa jego piosenki i ubiera się podobnie do niego.Moim zdaniem coś w tym jest , ale czytając wszystkie jego społecznościówki , sądzę że jest on osobą skromną , dobroduszną , wesołą . Mogłabym tak wymieniać i wymieniać <3. Mam zamiar 21 jechać na jego koncert , ale nie wiem czy się uda. Bardzo bym chciała. Podziwiam go za to , że się nie poddał i śpiewał dalej , dodając tyle filmików. Dopiero po jakimś czasie go zauważono.Teraz ma on naprawdę dużo fanek , w tym mnie <3.Raz np. była taka akcja , że jakaś dziewczyna zemdlała na jego koncercie , a on tak po prostu  podszedł do niej , wziął na ręce i ją przytulił.I jak go tu nie kochać..Jest jedyny w swoim rodzaju.

Tu macie jego nie które piosenki 
Moim zdaniem ma on fantastyczny głos i zasłużył  sobie na taki los <3








Tak i w pełni uważam się za Kwiatkonator <3 ; Jak obiecałam będę dodawała więcej takich postów o moich ulubionych gwiazdach. Wszystkie Kwiatkonator jak i dziewczyny czytające mojego bloga , zapraszam na mojego : /livethemoment14.tumblr.com/   and http://galaxowamini.flog.pl/

4 komentarze:

  1. dziękuje za obserwacje :)
    odwdziecze się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, szczerze niedawno polubiłam stronę na fb: "Beka z Dawida Kwiatkowskiego" i głupio mi się tak teraz wypowiadać. Nie mój styl, nie mój gust i to pod żadnym względem, ale grunt, że Tobie się podoba.
    Pozdrawiam :)

    http://little-new-orleans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie , tu się zgodzę mi się podoba i jest ok , nie myśl sb że przez to nie odwiędzę twojego bloga , po prostu ty masz swoje zdanie i jak widać inny gust muzyczny niż ja :) więc nie ma spiny.

      Usuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3