Śnieg !

Hi !

Co tam porabiacie w piąteczek ? 

U mnie powiem szczerze w szkole jak i w domu jest ok .Hmm..gdyby jeszcze ta pogoda się zmieniła , byłabym zachwycona , niestety Matka Natura mi na to nie pozwala.Jakoś muszę przetrwać te trzy miesiące ze śniegiem , który właśnie dzisiaj się pojawił i jak na tą godzinę jakoś się nie zanosi żeby szybko znikł. Mało tego jak na Mikołajki przystało ten dzień naprawdę zaskakuję . Nie będę Was zbytnio zanudzać , ale powiem tyle , że dzisiaj u nas był taki wiatr , że gdy wracałam do domu ( a przypominam że jeżdżę autobusem ) wichura wyrwała drzewo i lipa musieliśmy wracać do domu na piechotę  , na szczęście nie było ' aż ' tak daleko , no ale jak na taki wiatr to było straszne , momentami aż nie dało się złapać powietrza , ale na szczęście pani mieszkająca w naszej okolicy wyratowała nas. Także dzień zdecydowanie dużo adrenaliny ! Kurczę , nie już będzie ten śnieg , ale niech chociaż ten wiatr zniknie no ;x. W szkole jak to w szkole Mikołaj był , czekolada jest , czyli dzień udany.Na dzień dzisiejszy nie robiłam żadnych zdjęć , bo nawet nie mam kiedy a no i oczywiście przepraszam że mnie znowu nie było ale jak wiecie LEKCJE i NAUKA. A no i dziękuję za tak miłe komentarze <3. Chyba zaraz wezmę się za czytanie blogów i komentowaniu ich.Wstawiam tu jakieś zdjęcia przed chwilką robione. Być może pojawi się jeszcze jakiś post :)



Te fotka specjalne dla Was laski :*

No więc tak od razu chce zaznaczyć że nie jestem taka blada jak się wydaję na zdjęciach , po prostu ta kamerka tak na mnie działa xdd.Bosh..nie było mnie tu 5 dni  , a mam Wam tyle do opowiedzenia , że to jakiś szok  . Chciałam Wam podziękować za 1007 obserwatorów , kocham was <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3