Lazy day


Siema
Znowu mnie tu trochę nie było , tylko najgorsze jest to że miałam czas żeby do Was napisać , ale oczywiście Internet jak zwykle mnie zawodzi. Teraz trochę mu się poprawiło ale jak widać nie na długo . Miałam okazję do napisania , ponieważ dzisiaj nie poszłam do szkoły ze względu na złe samopoczucie . Jutro już będę musiała iść ;( Piszę , ponieważ chciałam Wam trochę opowiedzieć co u mnie słychać . Więc tak , cały weekend był świetny i chyba jeden z najlepszych w tym miesiącu. Nie wiem czy wiecie , ale w niedzielę obchodziłam swoją ' hot 15 ' także było super ! Były u mnie 2 przyjaciółki w tym jedna koleżanka. Więcej osób nie mogłam zaprosić , iż nie chciałam robić jakieś dużej imprezy i dlatego też że robiłyśmy dla innej przyjaciółki niespodziankę , która jest prawie gotowa :) Więcej nie powiem , ponieważ ona czyta mojego bloga , dowiecie się niebawem. W niedzielę , gdy się obudziłam czekała na mnie mega niespodzianka , a mianowicie filmik nakręcony przez dziewczyny , na moje urodziny. Jak wiecie u nas jest taka moda , też teraz każdy - każdemu filmik robi , naprawdę to fajne urozmajcenie czasu polecam ! Także dzień pełen wrażeń. Mam nadzieję , że Was nie zanudziłam . W sobotę pojawi się kolejni post , ponieważ w piątek nie dam rady.W sobotę planuję dla Was małą niespodziankę , ale to jeszcze się zobaczy :)




Tymczasem zaraz biorę się za czytanie 4 cz. Pamiętników Wampirów 

Ps.Nie dawno na moim blogu , znowu powstała ankieta , co chcielibyście widzieć na blogu. Dla Was to tylko jedno kliknięcie . Bardzo proszę Was o pomoc , a nie pożałujecie ! 

8 komentarzy:

  1. To miałaś udany weekend :) Ja muszę się w końcu zabrać za 1 część pamiętników wampirów, bo puki co leży sobie niewinnie u mnie na półce :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddalam glos w ankiecie . JA tez czytam ksiazke ale z przymusu . Ogolnie lubie je czytac ale mamy nudna lekture na 2 marca
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Pamiętniki :) i oddam głos w ankiecie :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądam cały weekend The walking dead :D

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Obserwuję bo będę tutaj częściej zaglądać :) Pozdrawiam :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ,a fotogeniczna osóbka <3 uwielbiamy cię!
    http://clarrieandcarrie.blogspot.com/2014/03/stereotypy.html#comment-form skom? ♥

    OdpowiedzUsuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3