10 rzeczy których nigdy nie powiem

Może od razu zacznę od tego , że nie przestałam być orginalna i ciągle nie udolnie tworzę jakieś posty  . Przychodzą mi one w 5 minut dosłownie np.spojrzę na gazetę i na artykuł w nim zawarty i już wiem na jaki temat napiszę , tak samo mam z telewizorem bądź nawet rzeczami otaczającymi mnie na co dzień . Czytając nie dawno bloga Agaty Szczurek , zauważyłam że jej ostatnia notka nosi tytuł ' 10 przypadkowych pytań ' , więc nie wiele myśląc , ze swojego tematu notki zrobiłam ' 10 rzeczy których nigdy nie powiem ' , można by rzec że Agata mnie zainspirowała , choć temat wyszedł całkiem odwrotny , no więc przechodzę do rzeczy.

1.Mamo ! Dostałam 5 z matematyki .
2.Umiem bardzo dobrze rysować 
3.Bardzo lubię się uczyć
4.Kocham Justina Biebera
5.Lubię chodzić do szkoły
6.Jestem inteligentna
7.Jestem śliczna
8.Nie lubię Dawida Kwiatkowskiego
9.Nie lubię zwierząt
10.Nie lubię wesołych i miłych ludzi 

Byłabym szczęśliwa , jeśli zainspirowałabym Was do takiego typu postu . Jeśli chcecie możecie go napisać na swoich blogach .


Chciałam Wam z okazji tak wspaniałego święta życzyć , wszystkiego najlepszego , żeby Wasze najskrytsze marzenia się spełniły i żebyście się nigdy nie poddawały w ciężkich chwilach . 

Dostałyście już jakiś prezent z okazji naszego święta ? Ja od taty dostałam tulipana . 



12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog, śliczny wygląd i bardzo ciekawie piszesz. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, dziewczyno, proszę, nie dawaj spacji przed przecinkami o kropkami ;_;

    Bardzo ładny tulipan! Widzę, że obie należymy do tych, co dostają prezenty tylko od swoich ojców. Nie, wróć, jeszcze przyjaciel wysłał mi esemesa (Damm taka dumna ^.^).
    Również życzę wszystkiego najlepszego.

    dammratta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kwiatek :>
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysl ;]
    wiosennie tu!
    dziekuje za obserwacje ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądny blog :) Taki jasny i uporządkowany :)
    A tych rzeczy to chyba tez nigdy nie powiem :) Ciekawy pomysl na post :)
    Bede wpadać ! <3
    +obserwuję <3

    WANTSAYSORRY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, całkiem fajny pomysł na posta. Z punktem 7. utożsamiam się w 100% :D Może sama kiedyś zrobię takie coś u siebie. Też dostałam tulipanki. :)
    __
    porcelainbirdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy masz blog! Będę go stale odwiedzać :) Zapraszam! http://nastolatki--dietauroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Mamo ! Dostałam 5 z matematyki . -- ja tak samo :D

    obserwuję i liczę na to samo . paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha :3 Ja mam większość tak samo ;)
    zapraszam do mnie http://pomiedzy-stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspirujący post
    My na dzień kobiet dostałyśmy kubki :/
    Obserwuje i pozdrawiam MAdda
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do LBA :)
    Szczegóły: http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się pomysł z tagiem c:
    zapraszam do mniehttp://martfotofashion.blogspot.com/
    obserwujemy? jeśli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu a zarobie to samo! :)

    OdpowiedzUsuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3