Internet addiction

Witajcie ! 
Dawno mnie tu nie było..Od środy jestem chora i od czwartku już nie było mnie w szkole. Owszem ,
miałam czas aby do Was napisać , ale zbyt źle się czułam ,aby ułożyć jakieś sensowne zdanie .Nie znaczy
to jednak , że nie myślałam o blogu , wpadłam na wiele ciekawych pomysłów  które mogą się Wam naprawdę spodobać . Dziś post będzie tematyczny , postanowiłam że nie będę pisała cały czas o sobie i to co dziś robiłam , bo wiem że to staję się nudne. Dzisiaj postanowiłam , że post będzie o uzależnieniu od
komputerów/laptopów .W XXI wieku , słyszy się o tym co raz częściej . Nie zauważyłam nigdzie takiego
posta u innych blogerek ,więc postanowiłam napisać  coś  orginalnego . Mam nadzieję , że Wam się to kiedyś przyda.Dużo osób jest uzależnionych od facebooków , asków , tumblrów , twitterów itp .  zapominając o swoich obowiązkach szkolnych jak i domowych .Nie sądzicie , że lepiej spotkać się w realu i pogadać z kimś  niż pisać na facebooku  ,  nie widząc się z tą osobą ? Wiecie znam taką dziewczynę z moje szkoły , co cały czas jest online.Siedzi cały dzień albo na telefonie albo w laptopie i w ogóle się nie uczy.Moim zdaniem  marnuję sobie życie , ale to jej sprawa.Wydaję mi się że ta dziewczyna żyję już bardziej w świecie fikcyjnym a nie realnym.Ludzie młodzi już nie potrafią wyrażać swoich odczuć do innej osoby tylko najlepiej jej to napisać w necie , tak samo jest z hejterami , oni nie potrafią pogadać/wyjaśnić innym osobą dlaczego ich nie lubią w realu dla nich najlepiej jest wyzwać tą osobę od najgorszych np . na ask'u. Takie osoby pewnie nie mają swojego życia , dlatego też ubliżają innym , myśląc że są fajni ,a tak naprawdę nie są ,  bo przesiadując cały czas w Internecie : nie uczą się , siedzą do późnej nocy i potem nie mogą wstać do szkoły . Już wiecie jak to wszystko wychodzi . Jeśli chodzi o mnie to ja również mam zwyczaj przesiadywać w Internecie ,ale zazwyczaj tylko w weekendy w tygodniu prawie w ogóle nie wchodzę .  Jeśli masz tego typu problem  to jeszcze nic straconego : na pewno masz jakieś hobby , więc zacznij się więcej w nim angażować , zacznij biegać , robić ćwiczenia , zacznij czytać książki , idź na spacer ,posłuchaj muzyki , poucz się , pomóż mamię a na pewno zrobi się jej miło . Widzisz ile ten Internet zastępuję ci czynności.Rozumiem że siedzisz po 3 , 4 godziny , ale błagam nie cały dzień ! Nie szkoda ci tego straconego dnia ? Trzymam za Was kciuki ! Jeszcze całe życie przed Wami .
Parę inspiracji : 







Jeśli ktoś to przeczytał to z całego serca dziękuję ! 
Ps. Możliwe, że wkrótce nagram jakiś filmik , niestety nie jestem pewna na 100% czy zrobię i w dodatku nie wiem czy pojawi się on na youtube , ponieważ na dzień dzisiejszy brak mi odwagi ;c

Podobał Wam się post ? Czym mam robić więcej takich tematycznych postów ?O czym chcielibyście zobaczyć filmik ? 






1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post :) Ja właściwie też bardzo dużo czasu spędzam przed laptopem. O wiele za dużo ale staram się to ograniczyć.
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3