Marzec : wyczuwam wiosenne porządki

Aloha ! 

Wreszcie mamy pierwszy dzień marca i jeszcze 4 miesiące szkoły , oczywiście z małymi przerwami np. Wielkanocnymi , których nie mogę się doczekać.A pogoda ? Jest w prost idealna . Pięknie świeci słońce , muchy już latają haha ,  niebo wreszcie nabrało jakiś żywszych kolorów. Wydaję mi się , że zima już do nas nie przyjdzie . Oby ;> Jak to zwykle w marcu bywa , zaczynam się bardziej ożywiać i staję się szczęśliwa . Więc zawsze wtedy rozpoczynam moje porządki , a konkretnie chodzi mi tu o porządki związane z moimi ciuchami . Są one tak brzydko poukładane , bo albo nie miałam czasu ładnie złożyć albo nie miałam czasu wymyśleć w co się ubrać do szkoły i wyciągałam masę ciuchów a potem w szafie pozostawiałam je w kiepskim stanie.Dzisiaj nie miałam konkretnego posta dla Was , po prostu taki typowo wiosenny. Jakoś trzeba powitać ten marzec. Macie parę inspiracji z wehearit *.*












Wchodząc dzisiaj na bloga Jessiki przeczytałam o jej pobycie w Wawie  i tym że wygrała w kategorii Blog Roku 2013 r. Bravo ! Co do niej , lubię ją i bardzo szanuję . Piszę wspaniale i bardzo ciekawie ! :D Gratuluję , naprawdę jej się na nagroda należała ! Gratuluję również Agacie Szczurek , którą też lubię . Oj tak oby dwie zasłużyły sobie na tak dobre miejsca. Czytając jak to mówi Jessica na swojego posta ' lekturę' , przeczytałam co dokładnie tam się wydarzyło .Byłam naprawdę bardzo ciekawa ! Jessica napisała tak pięknie ten post , że wyobraziłam sobie jakbym ja tam była :D

Hmm..mam jeszcze do Was jedno pytanie , ponieważ jestem bardzo ciekawa odpowiedzi. Jak wiecie albo nie wiecie , więc wolę Was uprzedzić ; zbliża się Taniec z Gwiazdami , którego już nie mogę się doczekać ! Zawsze będąc małą dziewczynką , oglądałam to od początku do końca . Nawet gdy mama mówiła , że już pora spania , ja i tak postawiłam na swoim.Czy wy również zamierzacie to oglądać ? Jeśli tak czy macie swoich faworytów ? Ja oczywiście zawsze będę przy Dawidzie <3 ale powiem szczerze , że dużo osób będzie tam tańczyło , których naprawdę lubię np . Joanna Moro , Rafał Brzozowski czy Antek Królikowski.

13 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za Tańcem z Gwiazdami, ale myślę, że będę oglądać bo Kwiat :D
    ★ http://life-by-lilyy.blogspot.com ★

    OdpowiedzUsuń
  2. No pogodę mamy śliczną ;) Ja za bardzo tego programu nie lubię :/
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie taniec z gwiazdami xD
    Ale za to marzec i właściwie końców lutego mamy bardzo wiosenną :D To dobrze bo nienawidzę zimy ;___;

    perdidolacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kojarze tylko ostatni sezon. Ten może obejrzę :3 Ja się nie mogę doczekać maja.
    http://cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybralas sliczna stylizaccje :*

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szczerze mówiąc nie lubię tego programu i nie będę go oglądała :D
    http://opinie-telefonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne uwielbiam marzec i cieple dni ,wiosnę i lody♥
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja. Pogoda jest świetna! :) Nareszcie, bo zimy nie znoszę :c
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzec ! Mam pytanko, a w jakim programie zrobiłaś napis Natalie Blog ?

    OdpowiedzUsuń
  10. tez nie lubie tanca ,nie wiem ustawione sie wydaje :/
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  11. no przyszedł marzec będzie ciepło, a w maju matura, coraz mniej czasu ; < jedyny program tego typu jaki oglądam do X Factor :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o Jezu oglądałam to jak byłam mała... Teraz też zamierzam :D

    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś już mnie ten program nie kręci ;p ale kto co woli zapraszam Cię do mmojego bloga dailyilona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
- Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze , na pewno się zrewanżuję :)
- Komentując lub obserwując mojego bloga , dajecie mi naprawdę mega motywacje <3